Трансформаційне підґрунтя успішного функціонування підприємства на ринку

Номер, рік
3(73), 2013

УДК
65.016.7:339.138

Автор
І.Ю. Кочетова, здобувач
Національний університет кораблебудування ім. адм. Макарова

Анотація
У статті узагальнено теоретичні концепції трансформацій підприємств; систематизовано концептуальні підходи перебігу організаційних змін; наведено детальну характеристику оптимальної концепції змін підприємств в умовах ринкових відносин; подано власне бачення автора щодо переваг маркетингової концепції перетворень.

Ключові слова
трансформація, трансформація підприємства, концепції змін, ринок, маркетингова концепція

Стаття
І.Ю. Кочетова. Трансформаційне підґрунтя успішного функціонування підприємства на ринку

Список використаних джерел

  1. Статистичний щорічник України за 2010 рік / За ред. Осауленка О.Г. — К. : Август Трейд, 2011. — 559 с.
  2. The World Bank [Електронний ресурс]. — Режим доступу до ресурсу : htpp://www.data.worldbank.org/indicator/IC.REG.DURS/countries
  3. Лиходій В. Г. Сучасна концепція маркетингу та економічна криза / В. Г. Лиходій // Актуальні проблеми економіки. — 2009. — № 12 (102). — С. 6—12.
  4. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Ж.-Ж. Ламбен ; пер. с англ. под ред. В.Б. Колчанова. — СПб : Питер, 2008. — 800 с.
  5. Гайдаенко Т. А. Маркетинговое управление. Полный курс MBA. Принципы управленческих решений и российская практика / Т. А. Гайдаенко. — 2-е изд., перераб. и доп. — М. : Эксмо, 2006. — 496 с.
  6. Форд Г. Моя жизнь, мои достижения / Г. Форд; пер. под ред. В.А. Зоргенфрея. — Л. : Время, 1924. — 133 с.
  7. Say J.-B. A Treatise on Political Economy; or the Production, Distribution, and Consumption of Wealth: Trans. by C.R. Prinsep, M.A. — Kitchener : Batoche Books. — 2001. — 269 р.
  8. Деминг Э. Выход из кризиса: Новая парадигма управления людьми, системами и процессами / Эдвардс Деминг ; Пер. с англ. — М. : Альпина Бизнес Букс, 2007. — 370 с.
  9. Кондратьев Н. Д. Проблемы экономической динамики / Н. Д. Кондратьев — М. : Экономика, 1989. — 526 с.
  10. Шумпетер Й. Теория экономического развития / Й. Шумпетер. — М. : Прогресс, 1982. — С. 158.
  11. Bergler G. Vertriebsingenieure. — ZfB. — 1933. — Р. 240.
  12. Barksdale H. C., Darden B. Marketers’ Attitude Toward the Marketing Concept // Journal of Marketing. — V. 35 (Oct.). — 1971. — Р. 29—36.
  13. Keith R. J. The Marketing Revolution // Journal of Marketing. — Vol. 24 (Jan.). — 1960. — Р. 35—38.

И.Ю. Кочетова. Трансформационный базис успешного функционирования предприятия в условиях рынка.
В статье обобщены теоретические концепции трансформаций; систематизированы концептуальные подходы осуществления организационных изменений; осуществлена детальная характеристика оптимальной концепции изменений предприятий в условиях рыночных отношений; представлен авторский взгляд на преимущества маркетинговой концепции трансформации.

I. Kochetova. The transformational basis of successful functioning according to market relationship.
The theoretical transformational concepts are defi ned. The main transformational approaches of business changes are systemіzed. The most appropriate business change concept on the market is defi ned. The author’s view on advantages of marketing concept is described.