Імідж підприємств овочівництва як передумова їх стійкості позиції на ринку

Номер, том, рік
4(74), 1, 2013

УДК
338.432

Автор
Р.В. Левкіна, кандидат економічних наук
Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка

Анотація
Показано, що в умовах економічної нестабільності галузь овочівництва перебуває у складній ситуації. Можливість створення іміджу виробника екологічно чистої овочевої продукції сприяє підтриманню галузі та довірі споживачів. Проаналізовано особливості формування іміджу підприємств овочівництва з метою підвищення ефективності функціонування в сучасних умовах.

Ключові слова
підприємства овочівництва, товаровиробники, стійкий розвиток, імідж, репутація, екологічно чиста продукція, конкуренція, переваги, споживачі

Стаття
Р.В. Левкіна. Імідж підприємств овочівництва як передумова їх стійкості позиції на ринку

Список використаних джерел

  1. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер ; Пер. с англ. В.Б. Боброва. — М. : Прогресс, 1991. — 780 с.
  2. Портер М. Конкурентные преимущества. Как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость / М. Портер ; Пер. с англ. Е. Калининой. — М. : Альпина Паблишер, 2008. — 720 с.
  3. Ламбер Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Ж.-Ж. Ламбер ; Пер. с франц. Б.И. Лифлянчик, В.А. Дунаевского. — СПб. : Наука, 1996. — 589 с.
  4. Фатхутдинов Р. А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент / Р. А. Фатхутдинов. — М. : Маркетинг ; Дашков и Со, 2002. — 892 с.
  5. Писаренко В. В. Маркетинг овочевої продукції: теорія, методологія, практика / В. В. Писаренко. — Полтава, 2009. — 418 с.
  6. Боровик Т. В. Маркетингове забезпечення виробництва органічної плодоовочевої продукції в Україні / Т. В. Боровик // Науковий вісник ПУСКУ. — Полтава : ПУСКУ, 2009. — № 4 (35). — С. 114—120.
  7. Вишнякова М. Концепция формирования имиджа компании (общий подход и рекомендации) / М. Вишнякова // Практический маркетинг. — 2001. — № 5. — С. 8—9.
  8. Даулинг Г. Репутация фирмы: создание, управление и оценка эффективности / Г. Даулинг. — М. : ИМИДЖ-Контакт, 2003. — 168 с.

Р.В. Левкина. Имидж предприятий овощеводства как условие их устойчивой позиции на рынке.
В условиях экономической нестабильности отрасль овощеводства находится в сложной ситуации. Возможности формирования имиджа производителя экологически чистой продукции способствуют поддержанию отрасли и доверия потребителей. Проанализированы особенности формирования имиджа предприятий овощеводства с целью повышения экономической еффективности функционирования в современных условиях.

R. Levkina. Image of vegetable enterprises as a condition of their stable position in the market.
In terms of economic instability vegetable industry is in a difficult situation. The possibility of forming the image producer of environmentally friendly products helps to maintain the industry and consumer confidence. The purpose of the article is a comprehensive analysis of the characteristics of image formation of companies to their sustainable vegetable growing market position and enhance the economic efficiency of a function in the modern world.