Асортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємства

Номер, рік
3(79), Том 1, 2014
УДК 339.138:664.61

Автор
С. О. Малюк, кандидат економічних наук Миколаївський інститут права Національного університету «Одеська юридична академія»

Анотація
У статті досліджено асортиментні стратегії підприємства. Обґрунтовано та схематично зображено розширену класифікацію асортиментних стратегій та визначено їх місце у комплексній системі маркетингу підприємства. Розглянуто переваги та недоліки найбільш поширених асортиментних стратегій, а також визначено їх особливості.

Ключові слова
асортиментна концепція, асортиментна стратегія, стратегія інновації товару, стратегія варіації товару, стратегія елімінації товару, диференціація, диверсифікованість.

Стаття
С.О. Малюк. Асортиментні стратегії у комплексній системі  маркетингу підприємства.

Список використаних джерел

  1. Маркетинг : навч. посіб. / [С. І. Чеботар, Я. С. Ларіна, О. П. Луцій та ін.].— К : Наш
    час, 2007. — 504 с.
  2. Цогла О. О. Становлення диверсифікаційних процесів у діяльності підприємств /
    О. О. Цогла // Актуальні проблеми економіки — 2011. — №7. — с. 147 — 151.
  3. Гаркавенко С. С. Маркетинг : підручник / С. С. Гаркавенко. — К. : Лібра, 2002. –
    705 с.
  4. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление / Д. Аакер ; пер. с англ. под ред.
    С. Г. Божук. — СПб. : Питер, 2007. — 496 с.

С. А. Малюк. Ассортиментные стратегии в комплексе системы маркетинга предприятия.
В статье исследованы ассортиментные стратегии предприятия. Обоснована и схематически изображена расширенная классификация ассортиментных стратегий, а также определено их место в комплексной системе маркетинга предприятия. Рассмотрены преимущества и недостатки наиболее распространенных ассортиментных стратегий, а также определены их особенности.
S. Malyuk. Assortment strategies in complex marketing system of enterprise.
The article deals with the assortment strategy of enterprise. The extended classification of assortment strategies is proved and shown schematically and defined their place in a complex marketing system of enterprise. Considered the advantages and disadvantages of the most common assortment strategies, and defined their characteristics.